Milyen a tökéletes álláshirdetés? Hogyan lehet legjobban felkelteni a potenciális jelentkezők figyelmét? Miként biztosítható, hogy a toborzás során a cégünkhöz illő munkatársakat találunk? Ebben a cikkben összeszedtünk, hogy melyek a tökéletes álláshirdetések titkai.
Az igényesség elengedhetetlen
Az egyik legfontosabb szabály, hogy ne csak az álláshirdetésünk legyen igényes, hanem cégünk arculata, weblapja és közösségi média megjelenése is. A potenciális jelentkezők számára nagyon fontos a külalak. Amennyiben az érdeklődők szimpatikusnak találják cégünket, szívesebben fognak jelentkezni a meghirdetett állásokra.
Tömören vagy részletezve?
Nehéz pontosan eltalálni a tökéletes terjedelmet egy álláshirdetésnél. Az alapvető, legfontosabb információkat mindig fel kell tüntetni, beleértve a bérezést is, mivel a „versenyképes fizetés” kifejezést sokan nem szeretik. Tartsuk szem előtt, hogy az álláshirdetés nem munkaköri leírás, azonban fontos, hogy elegendő információt nyújtson az érdeklődők számára.
A kreativitás mindig előny
Egy kreatív álláshirdetéssel nagyszerűen lehet toborozni. Legyen szó játékos jelentkezési felületről, videós megoldásról vagy csak egy humorosabb szövegről, biztosan elnyerhetjük vele célközönségünk tetszését. Azt azonban nem szabad elfelejteni, hogy a tartalmi részek így is fontosabbak, hiszen a potenciális jelentkező elsősorban az információra vágyik.
Bízd a profikra!
A Quantum diákszövetkezet leveszi partnerei válláról ezeket a terheket, és hatékony, jól bevált módszerei segítségével találja meg a cégekhez leginkább illő, dolgozni vágyó fiatalokat.